mellanlandning

Är hemma tillfälligt mellan två roliga resor, så jag tänkte passa på att uppdatera lite grann. 

Jag kom precis hem från disneyland i Los Angeles där vi var med i en tävling med kören, vi gjorde väldigt bra ifrån oss och kom 2:a av 7 deltagare från hela landet.
Vi spenderade även två dagar på disneyland, vilket var roligt, men jag måste säga att euro disney i paris är mycket bättre, fler bra attraktioner och större.

Sen har jag ju hunnit med att fylla 18 också, och vill tacka för alla presenter och hälsningar jag har fått.
Jag bestämde mig för att ge mig själv en rejäl 18 års present i form av inspelningsutrustning till min blivande hemmastudio, men jag har tyvärr inte hunnit leka med den än.

Imorgon efter skolan är det dags att dra iväg till Hawaii med dansgruppen, där jag ska vara fotograf. det ska bli riktigt kul förhoppningsvis, och så kanske man kan bättra på solbrännan, det har inte hunnit bli alltför varmt här hemma i fallon än.


Hare gött allihopa.


Kommentarer
Postat av: Linn

Allt låter toppen Mårtis! Grattis till andraplatsen och i efterskott på 18-årsdagen :) Blir grymt avis när jag tänker på att du förmodligen är på Hawaii nu :)

2008-04-22 @ 21:45:50
URL: http://linnandstuff.blogg.se
Postat av: Thessan och Jesper

Vi tycker att du ska skärpa dig med uppdateringen. Mer inlägg och mindre spanande på brudar! ;)

2008-05-03 @ 16:45:27
Postat av: Den Du önskar du fötts som

haha jaa.. dubbel julafton är enda anledningen till att skilja sig :D
fortfarande väldigt dålig uppdatering, faan vad brudar du måste hinna med

2008-05-16 @ 16:59:23
URL: http://mrsilvstam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0