del ett av avtalet

jag och brorsan kom tillsammans fram till att våra bloggar varit alldeles för tysta ett alldeles för långt tag nu, så vi gjorde ett litet avtal som går ut på att vi måste skriva två inlägg var inom dom närmsta sju dagarna.. så nu hoppas jag att blogglustan kommer tillbaks litegrann tack vare det här :P

jag är en lycklig människa idag, för jag har precis flyttat in i mitt nya rum, som är betydligt större, så nu får jag både plats med min nya dator, gitarrerna och trummorna och att faktiskt bo i samma rum, ganska skönt tycker jag.
det är väl elakt att säga att det var på tiden att brorsan flyttade ut, men så känns det faktiskt (du får inte missupfatta det haha)

nu blir det jobb i ett antal dar i rad framöver, och efter det är det dags för några sista lediga dar innan skolan börjar, ska bli riktigt kul med ny klass och hela köret

Jag ska nu när jag fått ihop all utrustning börja spela in alla mina låtar som jag har skrivit under året, det har jag sett fram emot ett bra tag nu, ni får gärna höra av er till mig om ni vill "prenumerera" på låtarna allteftersom jag spelar in dom, så ska jag se till att dom blir skickade till alla som vill ha :D

nu är det dock dags att gå till sängs, så man inte råkar somna på jobbet imorrn, det vore ju olyckligt

och lita på att jag håller min del av avtalet med brorsan, ni kan ju även kolla in hans blogg för att se om han sköter sin del av avtalet, annars får ni gärna hjälpa mig att skälla elakt på honom
mrsilvstam.blogg.se är addressen

Kommentarer
Postat av: mamma

Duktigt Mårten !

2008-08-14 @ 12:49:59
Postat av: Jesper

du har nu.. 4 timmar på dig bror.. :D

jag har redan klarat av min del.. upp tillbevis..

och vadå på tiden.. :( jag blev djupt djupt såårad... :( buhu.. nu får thessan trösta mig.. :D

2008-08-17 @ 20:02:23
URL: http://mrsilvstam.blogg.se/
Postat av: mamma Åsa

Kom igen Mårten och skriv, bror din är redan klar ! Det trodde jag inte om dig.

2008-08-17 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0