del två..

nu sitter jag här vid "fel" dator, det har inte riktigt gått som jag tänkte mig med min nya dator, tänkte att det skulle bara va att sätta igång den och den rulla felfritt från början, men så har det tyvärr inte gått.. så nu funkar inte ens internet på den.. det dröjer ett tag innan det kommer inspelningar av låtar och dylikt alltså, men nån gång kommer det

ser fram emot skolan som börjar nu på tisdag, ska ju bli jättekul att lära känna en helt ny klass med helt nytt folk :D
fast lite läskigt är det ju också
hade ju gärna tagit en vecka ledigt också, utan både jobba och skola, men man fick ju iaf en hel dag imorrn att göra "ingenting" på :D

Det var ju sista högsäsongsdagen på safari idag, vilket kändes som en enorm lättnad
man blir ju trots allt (lite) psyksjuk av att sitta en heldag på det där stället
det blev ju bara mer bevisat idag när jobbarkompisen säger "jag har börjat ha diskussioner med mig själv för att fördriva tiden, men folk tittar ju lite konstigt på en när man sitter och pratar med sig själv... därför brukar jag sätta in ett headset i örat"
då säger nån annan "ja så va det en som gjorde på tåget jag åkte med också, det gick ju bra ända tills hans telefon började ringa mitt under "samtalet" "
jag tyckte den va rätt kul :D

Kommentarer
Postat av: bror

prenumerar gärna på dina låtar, hörde att du fixat en iaf :P skicka till hotmail.. pleeeasee.. :P

sen.. hahah.. såg att du precis klarade vårt avtal :D eller.. ja.. du hade 41 minuters marginal :D

uppdatera mera.. vill ha nåt att läsa:_D

2008-09-02 @ 15:51:27
URL: http://mrsilvstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0