bring it on

För första gången på typ 100 år blev ja sugen på att blogga lite.
Måste vara för att jag har ägnat de senaste timmarna åt att förstöra hjärnan med massa kemi-plugg, och måste skriva av mig med lite vettigt och ovettigt flum.
Så nu är den mör och fin inför jul, precis som en julskinka!!
Annars är livet rätt trevligt, fått reda på betyg i tre av fem kurser som slutar, tre mvg :D:D

och mitt nya schema sprider glädje i hela mårten :D

efter slutprovet i kemi imorgon så ska ja stänga av hjärnan i tre veckor och bara spendera tid med sängen, Mr bulba, brorsan som är hemma, gitarrerna och alla andra trevliga vänner :D jag har längtat som tusan efter det här lovet, trots att jag inte ens brukar gilla jullov :P  förra årets lov va det iof inget fel på, med los angeles, san francisco och las vegas i mellandagarna!!

Nu ska jag gå och lägga mina kemiböcker på den fina högen med avslutade-kurs-böcker som ska bli en fin brasa om jag får bestämma.

puss o kram o grattis



Kommentarer
Postat av: Fiia

Namen va trevligt att du har börjat blogga igen ;) Lätt att dehär kommer bli skönaste lovet nånsin! :) Förutom dendär jäkla historiauppgiften då.. -.-'

2008-12-18 @ 22:29:10
URL: http://fiia91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0