Je 'ar lóv

Nu är det äntligen lóv!! som vi alla har längtat
Just nu sitter jag och myser nere i mitt rum och lyssnar på matt nathanson.
Om ni inte har lyssnat på honom så borde ni börja med det bums fallibulba :)
Idag har varit mys med skolavslutning, fika på skafferiet och julshopping i ett par timmar.
Fötterna har varit piggare.

Jag börjar äntligen få lite julkänsla i kroppen nu när all skola är bortkopplad från hjärnan och julen faktiskt börjar närma sig.
Dags att fortsätta jobba på min lilla jullåt, så den iallafall hinner bli klar innan jul, det är ju liksom själva poängen.
Tror jag...
Annars kan den alltid ligga och växa till sig till nästa jul.

Puss o kram o grattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0