petter och jag vi är goda vänner.. lalala

kom och tänka på den där jäkla reklamen nu när jag sitter och äter polly som min snälla mor hade med sig när dom kom över och hälsade på.. det är anledningen att det har vart ganska överdrivet tyst här ett tag.

får försöka komma tillbaks till nån slags bloggrytm nu, det har vart väldigt segt här ett tag nu..
iallafall så hade jag ett trevlarns påsklov med delar av familjen när vi cruisade runt i kalifornien för att sedan hamna till stressade upptagna kaliforniens motsats... fallon...

Men vi hade det trevligt här också, jocke hängde med på skolan, tjejerna blev tokiga när den blonda lilla sötnosen kom haha, och slutade med en konsert på skolan

jag spelade en av mina och jespers låtar tillsammans med jocke på trummor, en låt med sharon och sen testade jag och jerelle en ny låt, som blev mycket uppskattad... this pounding piece of me.. text och musik: mårten och mickis.. du kan känna dig stolt mickis, folket tyckte verkligen om den, vi filmade också, så du kan nog få höra hur det lät :D

sen måste jag passa på och fira min lille farfar, som fyllde år nu i veckan. grattis grattis din gamle gubbe :D haha ..det ska bli kul att träffa dig igen när ja kommer hem

sen var man ju som sagt tvungen att gå tillbaks till skolan igen efter ett trevligt lov (som dock inte innehöll så mycket sömn som min kropp ville ha, men vad annars har man historia och engelskalektioner till:)) dock kommer resten av terminen gå kanonfort.. varje helg fram till hemresan är fullbokad med resor, bland annat är det nu klart att jag ska till både los angeles och Hawaii(wohoo, det krävdes att jag fick åta mig jobbet "kostymansvarig" för dansteamet, men va fasen det är det väl värt :D:D )

Kul också att brorsan kommer hem från sin lilla resa till jönköping under sommaren, då får vi träffas en del, har ju inte blivit så mycket senaste året.

nu ska jag gå och lägga mig och fundera på vem tusan jag ska bjuda ut till Senior Prom, det finns ett par stycken att välja på.. gonatt gofnatt päronhatt som min lille bror brukar säga :P

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag har faktiskt aldrig sett Polly-reklamen men kan låten :P Försökt få tag på den genom Internet, men det är helt omöjligt :O
Hoppas du får det bra sen på alla dina resor! :)

2008-03-28 @ 11:10:07
URL: http://kaischaa.blogg.se
Postat av: mamma

Tack för den fina förkylningen du har gett mig och David, den sitter finfint. Skämt åsido,tack för den fina resan vi har fått göra med dig. Skulle vi gjort den med din sov takt hade vi hunnit med en tredjedel. Hälsa din underbara familj från oss tre.mamma

2008-03-28 @ 18:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0