class of 2008, we are the great

imorgon är det dags att ta studenten från churchill county high school.. det känns helt overkligt att det här året är över.. och att inom två veckor kommer jag vara tillbaka till det normala i sverige igen.

så imorgon får jag en sån där löjlig hatt och klänning, och sen kastar man hatten i luften, precis som i amerikanska filmer haha :P

sen får man försöka hålla tillbaka tårarna när det är dags att säga hejdå till alla.. det blir surt, men det löser sig(sa han som sket i vasken)

och otroligt nog så när jag packade mina väskor idag, så verkar det som om jag faktiskt kommer få med mig allting hem :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, det har gått fort. Vi längtar efter dig. Gråt på du bara, det känns bra efteråt. Duktigt packat, har Cissi hjälpt dig ?

2008-05-30 @ 11:07:15
Postat av: Sandra

vi måste hitta på ngt kul när du kmr hem :D

2008-05-30 @ 21:46:18
URL: http://zandralicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0