inte långt kvar nu :) :(

blandade känslor nu när det börjar närma sig slutet.. det kommer vara jättekul att komma ur skolan och gå till sommarlov, med alla mina underbara svenska vänner och familj, men samtidigt jättesvårt att lämna alla underbara människor här.

Jag var på "night of fights" idag, det är en jättestor boxningstävling på skolan där vem som helst får vara med, och jag är riktigt glad att jag inte skrev upp mig på den listan.. det var boxning på hög nivå där, och jag hade troligtvis gått (eller snarare blivit buren) därifrån halvdöd :O men ganska kul att titta på :D tyvärr fick alla mina kompisar stryk i sina matcher, menmen sånt är livet.

Har blivit en hel del musik senaste veckan med stor konsert inför skolan i onsdags, konsert i morron och så fick jag min nya tolvsträngade gitarr i veckan också, skitkul att spela på :D så tyvärr lämnar ju det inte mycket tid för att göra läxor.. menmen va gör det, skolan är ju nästan slut :D jag har fått mina slutbetyg i fem ämnen än så länge, fyra mvg och ett vg :D

och balen förra veckan var kanontrevlig, jag och min dejt danielle hade jättekul, det är alltid ett minne för livet :) det var så många finklädda folk där så man blev jätteglad bara av det :P dock hade det suttit fint att göra entre i den lyxigaste limousinen jag sett, som ett annat par gjorde.. men jag antar att deras budget låg ett antal tusen över våran :D

I tisdags fick jag äntligen träffa världens underbaraste anna igen, det var jättekul att hon kunde komma förbi på väg ner till san francisco.. kan ju vara bra att stanna till på ett halvknäppt ställe innan man kommer till helknäppa san francisco, skulle bli en rejäl kulturchock annars ;) hursomhelst så var det jättekul att träffa dig igen, och den här gången kunde inte aspect ha nåt att säga om det :D mohahahaha..

nu ska jag troligtvis knåpa ihop en sång eller nånting, känner mig rastlös... och koffein vid midnatt är väl kanske inte den smartaste iden heller... men det är ju trots allt mig vi pratar om, ha inte för höga förväntningar på min klokhet ; )

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en fin lördag:)

2008-05-24 @ 08:18:58
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: mamma

Har du börjat dricka kaffe eller....Kul med Anna. Jag lider med dig att lämna allt. Jag vet ju hur trevlig din familj är.

2008-05-24 @ 10:19:34
Postat av: mickis

nu kommer du hem snart mårteeen :D
har inte hört från dig på jättelänge nu, men inte många dagar kvar nu...
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0